lördag


 i'll be back on track sone ! då blir det sola mer än någonsin.

vadå snöstorm ? det är ju så lite snö ute så det kan ju passa på att komma lite till .. typ en halv meter till eller något vore ju guld värt va ? så om jag hoppar runt i trädgården skulle jag inte synas .. SÅ TRÖTT PÅ SNÖN , GÅ OCH DÖÖ ! kommer aldrig bli sommar .. jag kommer få flytta utomlands så som det ser ut nu :( men det skulle vara en dröm ju :] ! inatt ska jag tvinga pappa få sova på mitt rum så ska han få känna hur kallt det är , han fryser lika mycket som mig inne men gnällde igår att det var för varmt inne ? det var inte ens 25 grader så han ska bara vara tyst ;o mina händer är isbitar fortfarande efter jag sovit :/ inte okey ! jag skicka sms till mamma i morse och bad henne komma upp och några minuter senare kom hon så fick hon känna hur kallt det är , och kände på min salvtubb som legat i min säng och kändes som den hade legat i kylskåpet . jag sover i en kyl , hell yeah haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0