onsdag


packad agnes i fredags ;]


tjululelu ! rätt soft dag idag , dock trött som fan ! skulle kunna gå och lägga mig nu men måste träffa ellen och hennes mamma i kväll . ellen ska flyga till london med micke i natt också :( orättvist ! så för att få tiden att gå så sitter jag och funderar på vad jag ska kunna göra för att inte somna ,  skulle kanske plocka ihop lite tvätt sen får vi se vad jag hittar på ! långdag i morgon , skola från åtta till kvart i tre sen jobba från fem till halv åtta . men det är ju pengar så ;) ! känner mig så tråkig just nu ;o men ni får leva med det ett tag , snart sportlov och då händer det förhoppningsvis roliga grejer !


bästa hittils i dag plus att jag har lite av det på film  :
sitter och vevar ihop garnnystan och mamma säger - varför så hysterisk , det är bara ett garn ! *härmar mig och ser helt störd ut* jag - varför vill alla få fram att jag beter mig som en mongolid !? mamma - nej , de vet jag en som är och hon beter sig inte sådär .. jag - HAHA , vad menar du med det ? mamma - ja hon är lite mer sansad än dig .. HAHAHAHA ;o


Kommentarer
Postat av: johannaf

vad jobbar du med ? :P

2010-02-18 @ 12:44:16
URL: http://jaattanio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0