torsdag



H E A R T

nemen tjingeling babe (; det har varit en lång dag och jag ska snart hoppa in i duschen och slänga mig i sängen men först ska jag uppdatera er så klart :] hade spinning på idrotten i dag och satan vad slut man vart efter det passet , dock var det bara jag och kajsa och läraren , FETT STOR KLASS ALLTSÅ :O ! sista lektionen lyssna vi på nån tjej som prata om hur man kan spara pengar , aktier och fonder eller bara sätta in dom på banken . hon fick det rätt intressant faktiskt så ska ta en titt in på hemsidan hon tipsa om . träffade antony en snabbis och köpte frukt innan jag tog bussen ut till hardemo , vi satt och prata om lite allt möjligt innan alla ungar kom och timmarna från halv fem till kvart i åtta har gått rätt fort och kul var det med (y . i morgon är det fredag och sportlovet börjar från klockan halv tolv !! så sjukt jävla skönt det ska bli ;O


kanske byter design på bloggen i helgen ;) bara så ni vet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0