torsdag

godmorgon :) var en mysig dag i går hemma hos syster fia , vi bakade bullar och jag färgade hennes hår och prata om alla möjliga saker . eftersom man inte ses ofta så får man försöka ta igen saker och ting när man väl ses ! trevliga samtal på mobilen också , får inte glömma nämna dom :] senare kom ellen och micke och hämtade mig så drog vi och köpte lite godis och dricka för att sen åka till hallsberg hem t micke för att ha en hel kväll med monopol , spelade i 3.5 timme tills jag gav upp . haha micke vann fast jag fuska och la tbaka typ 70 tusen som han hade . men han märkte inget så ! sov typ två timmar sen vart man väckt och skulle kolla hockeyn och den gick ju "väldigt" bra ... helt ovärt ! men nu ska jag snart hemåt och duscha och lite sånt senare förhoppningsvís träffa ida idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0