helg !


hello ! jag är inte så bra på att skriva här på bloggen just nu men ni får leva med det faktiskt :) i går så börja dagen med att jag vakna typ 35 minuter innan jag skulle vara hos tandläkaren . skynda mig och påväg upp till tandläkaren så snubblar jag och slår knät rakt i trappsteget och sträcker ljumsken haha ! fick sitta och vänta hos tandläkaren i typ 40 minuter innan jag fick komma in när jag väl kom in så gick det fort sen drog jag och mamma till maxi och handlade och tillbringa en timme på hennes jobb innan vi till slut åkte hem och jag hann sova ungefär 20 minuter innan jag börja fixa mig för att sen åka och möta julia vid fem . vi drog t sibylla och hon käkade lite eftersom hon kommer direkt från skolan , satt och snacka om massa sen gick vi för att kolla massa band som spela mellan sex till nio : ] några var riktigt bra och andra mindre bra . sen vart det massa flumm med antony , han är ju som han är (: jag lackade på en packad kille som gick förbi och knuffade till antony och sa nått och sen kallade mig horunge ? jag dryga tbaka , vad annars !? och han säger "ah men kom då " haha okey så han skulle slå mig ? FRÄN SNUBBE . till slut frös jag nästan ihjäl och gick hem till skogsby där dom hade lite trevligt och vart fast här hela kvällen och natten . jag var rätt osocial mot dom andra men ;o haha prata i mobilen 3 tim och 37 min med en lite små störd stefan innan det blev sängen för mig hanna och nune :) idag när vi vakna så bestämde vi oss för att gå och panta och handla frulle . baugetter och grillad kyckling och mängder av mjölk . GOTT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skott i råttan??



vadå småstörd Stefan?

2010-03-08 @ 23:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0