måndag


vi bjuder ! hahaha .
just nu är den där muppen i sthlm och roar sig utan mig
och är där tills på onsdag , inte okey :( !


DET HAR VARIT FINT VÄDER I DAG !? haha jag var lycklig påvägen hem från skolan ;o kände solen värma lite , hörde hur snön smälte , asfalt under fötterna . vårkänslor på hög nivå ! kom hem lite efter tre och har haft en bra dag i skolan . höll på med lax och gjorde lite olika rätter ! HAHA jag och becca gjorde laxpate som hamna lite överallt tack vare elvispen och det skvätte upp på fönstret och hela micron och mig , becca försökte torka bort det men stod mest och skratta . FETT DUKTIGT ;) fick sluta tidigare och fick veta att min mentor är gravid !? kul för henne men det innebär ju att vi inte kommer få se henne förens trean igen :( men happy for her ! skit bra lärare som hon är . skön dag och glada ansikten :) btw min pappa är hjärndöd när det gäller matlagning .. men man kan inget annat än att älska han ändå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0