måndag

blandad helg ! men fredagen vart bra till slut , lite galet sådär men mysig . lördagen var seeeeeg och pappa och jag var lite överallt . i går hade man ångest över att skolan börja idag och var och fira syster lina som fyllde i fredags , massa grattis ! det är skola just nu men jag är inte där ? haha fail . men aja nu måste jag fixa mig för att sen dra ner till kumla och träffa antony !

Dagens humör: helt okey
Dagens mående: seg men glad
Dagens borde: plugga
Dagens frisyr: troll just nu men ska fixa det
Dagens smink: inget just nu
Dagens klädsel: nu en stor t-shirt
Dagens planer: sola , snacka med antony och kolla gummistövlar
Dagens materiella vill ha: allt jag kan få
Dagens fundering: många sånna !
Dagens beroende: musik
Dagens tråkigaste: snöstorm ..
Dagens superlängtan: ge mig lov & vår
Dagens tidning: haha ingen
Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0